Zadala jsem svoji nemovitost k prodeji u realitní kanceláře. Ráda bych věděla, co by tato realitní kancelář měla dělat pro zveřejnění mé nabídky? Obzvláště v dnešní době, kdy banky méně půjčují si myslím, že by správná realitní kancelář měla dělat víc, ne

Nejprve je nutné si říci, že to, co pro Vás realitní kancelář udělá, by mělo být obsaženo ve zprostředkovatelské smlouvě, kterou jste s ní nepochybně řádně uzavřela. Budeme-li hovořit pouze o zveřejnění Vaší nabídky, pak má realitní kancelář řadu možností.
Nabídku nepochybně zpracuje do tzv. expozé, které rozešle všem klientům z databanky svých zájemců. To je velmi účinný prostředek, vedoucí k prodeji nemovitosti a bez realitní kanceláře takovou možnost nemáte. Dále bude určitě Vaši nemovitost inzerovat prostřednictvím nejrůznějších médiích. Dnešní doba dává zelenou hlavně internetu. Nabídka nemovitosti na prodej se proto určitě objeví na vlastní webové prezentaci realitní kanceláře. A dále zejména v databázi nabídek na některém z hodně navštěvovaných serverů jako je například reality.cz apod. Podle typu nemovitosti využívají realitní kanceláře k inzerci také tištěná média a to jednak specializovaná periodika, která jsou ke koupi v novinových stáncích nebo ta, která bývají zájemcům k dispozici zdarma na stojanech na nejrůznějších frekventovaných místech, jako jsou např. restaurace, benzinové pumpy atd. Často také lze účinně inzerovat v místním tisku. Některé kanceláře tisknou svá vlastní periodika nebo inzertní tiskoviny vydávají ve spolupráci s několika dalšími partnerskými realitními společnostmi. Poměrně účinným způsobem zveřejnění nabízené nemovitosti je využití vývěsek a výloh, které mývají realitní kanceláře pronajaté na frekventovaných místech v obci, či ve městě. Nebraňte se tomu, pokud Vám realitní makléř nabídne vyvěšení cedule s označením NA PRODEJ a kontaktními informacemi o realitní kanceláři přímo na vlastní nemovitost. Čeští majitelé si na tento způsob sice teprve zvykají, ale v zahraničí je zcela běžný a je jedním z nejúčinnějších. Přístup realitní kanceláře k prodeji nemovitosti musí být aktivní. To znamená, že realitní kancelář nečeká pouze, až někdo na inzerovanou nabídku zareaguje, ale sama aktivně zájemce vyhledává a kontaktuje.

Logo_ARK_piktogram

Kurz

Obchodník
s realitami

vč. zkoušky odborné způsobilosti

od
13.3.2018
v Praze

Přihláška
a podrobné
info zde