Psychologické ovlivňování zákazníka

24.2.2021 – 24.2.2021

Kurz kombinuje znalosti, dovednosti a praxi. Realitní makléř nesmí být pouze „cvičená opice“, ale má být vnímavý a myslící specialista s vysokou kvalitou sociální inteligence. Toto budeme probírat a trénovat. (Hraní rolí v kurzu je vždy dobrovolné!)

Termín: 24.2.2021 (9-16 hod.)
Místo konání: Praha, sídlo ARK ČR, Praha 10, Strašnická 3165/1b
Lektor: PhDr. Martin Cipro, Ph.D., atestovaný a registrovaný psycholog v soukromé praxi v oblasti firemního a individuálního psychologického poradenství
Je absolventem FF UK Praha (jednooborová psychologie) a VŠE Praha (ekonomie a management). V praxi se zaměřuje na hlubší psychodiagnostiku v personálním poradenství, realizuje výběrová a rozvojová Assessment Centre, orientuje se na dlouhodobé výcviky komunikačních dovedností, na tréninky sociálně manažerských dovedností, tréninky efektivity týmové práce, tréninky obchodního jednání, vyjednávání a antistresové programy. Publikuje odbornou manažerskou literaturu. Je externím poradcem a personálním auditorem řady mezinárodních korporací i menších českých firem. Od roku 2003 spolupracuje s ARK ČR, pro kterou realizuje vzdělávací kurzy v oblasti psychologie prodeje, prodejních dovedností a managementu realitní kanceláře.
Certifikát o absolvování kurzu: Obdrží účastníci na místě školení

Cena: 1.900,- Kč + DPH
Cena pro členy ARK ČR: 1.400,- Kč + DPH
Pro neplátce DPH na požádání sleva ve výši DPH

Program:

  • Vliv psychologie osobnosti na úspěšný obchod (ke každé povaze se musí přistupovat jinak)
  • Vliv neverbální komunikace na atmosféru prodeje (řeč těla je nevědomá a proto velmi důležitá)
  • Paraverbální a verbální styly pro získání důvěry zákazníka (jakým slovům a stylu řeči se vyvarovat)
  • Vyladění správné míry dominance a submise ve vztahu se zákazníkem (poznat „přesilové hry“ a využít je pro získání pocitu bezpečí u zákazníka)
  • Nácvik konkrétních obchodních situací z oblasti obchodu s realitami (modelové situace z praxe účastníků)
  • Sebereflexe a sebepoznání osobnosti obchodníka s realitami (když neznám sebe, těžko poznám osobnost zákazníka – psychometrický test osobnosti)
  • Techniky přizpůsobení a nevědomého vedení klienta (techniky ovlivňování zákazníka nejsou nemorální, ale patří do každého obchodního jednání)
  • Vytvoření silného prvního dojmu a potvrzení osobnostní kompetence obchodníka (vstup do obchodního vztahu lze snadno pokazit a pak stěží obnovit – minimalizujme úvodní chyby)
  • A řada dalších psychologických metod působení na klienta s cílem oboustranné spokojenosti dle principu win – win

 

Přihlášky, informace:
mobil: 733 109 312
tel.: 272 771 412
E-mail: lucie.sindelarova@arkcr.cz, kurzy@arkcr.cz

Závazná přihláška

Závazně se přihlašuji na seminář Psychologické ovlivňování zákazníka

    Adresa úřadu práce
    Adresa společnosti
    Vaše adresa

    Pole označená * jsou povinná