Psychologie prodeje v realitním byznysu
Kurz kombinuje znalosti, dovednosti a praxi. Realitní zprostředkovatel nesmí být pouze „cvičená opice“, ale má být vnímavý a myslící specialista s vysokou kvalitou sociální inteligence. Toto budeme probírat a trénovat. (Hraní rolí v kurzu je vždy dobrovolné!)
Termín: 29. 5. 2024 (9-16 hod.)
Místo konání: Praha, sídlo ARK ČR, Praha 10, Strašnická 3165/1b
Lektor: PhDr. Martin Cipro, Ph.D., (psycholog práce, lektor firemních školení, kouč)
Cena: 2.200,- Kč + DPH
Cena pro členy
ARK ČR: 1.600,- Kč + DPH
Studijní materiál: Obdrží účastníci na místě školení (elektronické podklady)
- Vliv psychologie osobnosti na úspěšný obchod (jak jednat s problémovým zákazníkem, kdy ke každé povaze se musí přistupovat jinak, typologie klientů)
- Vliv neverbální a paraverbální komunikace na atmosféru prodeje (řeč těla je nevědomá a proto velmi důležitá pro získání klientovy důvěry, ale i hlasové projevy a slova mohou mnohé v komunikaci se zákazníkem pokazit či vylepšit)
- Vyladění správné míry dominance a submise ve vztahu se zákazníkem (poznat „přesilové hry“ a využít je pro získání pocitu bezpečí u zákazníka)
- Analýza konkrétních obchodních situací z oblasti obchodu s realitami (modelové situace z praxe účastníků, modely „dobré praxe“ a vliv pozitivní psychologie)
- Sebereflexe a sebepoznání osobnosti obchodníka s realitami (když neznám sebe, těžko poznám osobnost zákazníka – standardizovaný psychometrický test osobnosti)
- Techniky přizpůsobení a nevědomého vedení klienta (techniky ovlivňování zákazníka nejsou nemorální, ale patří do každého obchodního jednání)
- Vytvoření silného prvního dojmu a potvrzení osobnostní kompetence obchodníka (vstup do obchodního vztahu lze snadno pokazit a pak stěží obnovit – minimalizujme úvodní chyby, vliv sociální percepce a emoční inteligence)
- A řada dalších psychologických metod působení na klienta s cílem oboustranné spokojenosti dle principu win – win