Kurz Jak zvýšit úspěšnost v jednání s klienty

27.3.2024 – 27.3.2024

(psychologie prodeje v realitním byznysu)

Kurz kombinuje znalosti, dovednosti a praxi. Realitní zprostředkovatel nesmí být pouze „cvičená opice“, ale má být vnímavý a myslící specialista s vysokou kvalitou sociální inteligence. Toto budeme probírat a trénovat. (Hraní rolí v kurzu je vždy dobrovolné!)

Termín:                      27. 3. 2024       (9-16 hod.)
Místo konání:           Praha, sídlo ARK ČR, Praha 10, Strašnická 3165/1b
Lektor:                        PhDr. Martin Cipro, Ph.D., (psycholog práce, lektor firemních školení, kouč)
Cena:                          1.900,- Kč + DPH
Cena pro členy
ARK ČR:                    
1.400,- Kč + DPH

Studijní materiál:       Obdrží účastníci na místě školení (elektronické podklady)

  • Vliv psychologie osobnosti na úspěšný obchod (jak jednat s problémovým zákazníkem, kdy ke každé povaze se musí přistupovat jinak, typologie klientů)
  • Vliv neverbální a paraverbální komunikace na atmosféru prodeje (řeč těla je nevědomá a proto velmi důležitá pro získání klientovy důvěry, ale i hlasové projevy a slova mohou mnohé v komunikaci se zákazníkem pokazit či vylepšit)
  • Vyladění správné míry dominance a submise ve vztahu se zákazníkem (poznat „přesilové hry“ a využít je pro získání pocitu bezpečí u zákazníka)
  • Analýza konkrétních obchodních situací z oblasti obchodu s realitami (modelové situace z praxe účastníků, modely „dobré praxe“ a vliv pozitivní psychologie)
  • Sebereflexe a sebepoznání osobnosti obchodníka s realitami (když neznám sebe, těžko poznám osobnost zákazníka – standardizovaný psychometrický test osobnosti)
  • Techniky přizpůsobení a nevědomého vedení klienta (techniky ovlivňování zákazníka nejsou nemorální, ale patří do každého obchodního jednání)
  • Vytvoření silného prvního dojmu a potvrzení osobnostní kompetence obchodníka (vstup do obchodního vztahu lze snadno pokazit a pak stěží obnovit – minimalizujme úvodní chyby, vliv sociální percepce a emoční inteligence)
  • A řada dalších psychologických metod působení na klienta s cílem oboustranné spokojenosti dle principu win – win

Závazná přihláška

Závazně se přihlašuji na seminář Kurz Jak zvýšit úspěšnost v jednání s klienty

    Adresa úřadu práce
    Adresa společnosti
    Vaše adresa

    Pole označená * jsou povinná

    Nastavení soukromí

    Soubory cookie používáme, abychom mohli přizpůsobit obsah konkrétním uživatelům a analyzovat návštěvnost našeho webu. Kliknutím na možnost „Povolit vše“ s tím souhlasíte. Předvolby můžete spravovat tlačítkem Nastavení soukromí. Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat.